петък, 24 април 2020 г.

Латвийска яхния


Чичко Гугъл този път не ми помогна :( Използвам краткото описание от книга /много е хубава - препоръчвам!/ и резултатът е мнооого добър. Щом като ММ, който си има едно наум с експериментите, си "облиза" чинията, значи е много добре :)

Цитат: "Вместо това той повика Петя да отнесе подаръка на Нина в стаята му и също си поръча Латвийска яхния с бутилка мукузани.
И точно както бе подозирал, това се оказа идеалното ястие за сезона. Грижливо карамелизираните лукчета, задушеното свинско на бавен огън и бланшираните кайсии - тези три съставки се обединяваха в сладко-опушена смес, която намекваше едновременно за уюта на заснежена странноприемница и звънтенето на циганско дайре."

ПС: Подправката, която използвах, е немска, от Лидъл, не показвам, за да не ме обвинят в реклама:). И...черно пиперче.
Да ви е сладко!

3 коментара:

  1. Много си лоша:)) Напиши по-подробно как приготви рецептата:))

    ОтговорИзтриване
  2. :)) Нали знаеш, че при мен нещата са максимално опростени. Запържвам месцата, добавям малко течност, за да станат по-крехки, после кайсийките, лукчетата/моите бяха от консерва/ и готово. Подправката е за всеки по вкуса, но тази лидълската за кюфтенца е много хубава наистина.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, ще погледна за тази подправка, не се сещам, а всеки ден съм в Лидл, че е до работата ми.

      Изтриване