понеделник, 26 януари 2015 г.

Кекс с пълнеж от извара

Очаквах завръщането на моя мъж от Виена... Като не-таен чревоугодник винаги обичам да чета за кухнята на страната, която посещаваме:) Едни от любопитните десерти се оказаха щрудел с извара и щрудел с череши. Поръчах му да ги опита, но все пак и аз се подготвих да го посрещна. Да живее тази клюкарка Интернет, веднага ми се притече на помощ.
Продуктите:
Тестен блат:                                                            
125 гр. масло
1 ч.ч. захар
3 яйца/аз сложих4/
1 ванилия/ есенция ром/
2 с. л. какао
1 1/3 ч. брашно
1 бакпулвер

       Крем:
250 гр. извара
4 с.л. пудра захар
1 яйце
1 ванилия
3-4 л. кокосови стърготини
Пласт тесто, пласт крем, пласт тесто. Пекох 30 минути на 180 градуса, останалите 10 - на изключена фурна. За да се съхрани сочен и мек, съхраняваме под похлупак.
Добър апетит!
Вариант е да се направи и на хапки, които вече наричаме мъфини :) :


 Истинската рецепта и истински красиви снимки - при Къкрещо гърненце! Много благодаря!

И малко виенски сладости:

А пък детенце решило да отскочи до Пирот на фестивал на домашните суджуци:
Мноого апетитно! Благодарим!







4 коментара:

  1. Благодаря, че си се доверила на рецептата ми, Петя! Чудесно си се справила! Надявам се да ви се е усладило!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, даже много ни се услади! Почерпих и приятелки, които веднага пожелаха да споделя рецептата! Благодаря! След като те открих, вълшебна кулинарке, честичко ще надничам при теб!

      Изтриване
    2. Радвам се, Петя! Добре си дошла в блога ми, а и аз ще надничам в твоето кулинарно кътче!

      Изтриване